Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Luca Rombach - WaarBenJij.nu Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Luca Rombach - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen..

Door: Luca

Blijf op de hoogte en volg Luca

09 Juni 2015 | Nederland, Vaals

Het aftellen is eindelijk begonnen! Over iets meer dan 2 maanden stappen Nadine en ik dan eindelijk in het vliegtuig. Ik kan nu al niet meer wachten.

Gelukkig kan ik me bezighouden met het voorbereiden van onze reis, we moeten namelijk nog een paar (niet onbelangrijke) dingen regelen. Zo moeten we nog een nieuw paspoort aanvragen, en onze inentingen nog krijgen. Als dat geregeld is, dan hebben we eigenlijk alles!

Natuurlijk is het ook wel interessant voor jullie om te weten wat we gaan doen, en welke route dat we van plan zijn om te gaan volgen.

Op 1 september vliegen we vanuit Brussel naar Bangkok. Onze reis duurt 16,5 uur. Dit omdat we een overstap van 3.5 uur in Dubai hebben.
Op 2 september komen we aan in Bangkok, hier blijven we 2 dagen. Daarna gaan we met de nachttrein naar Surat Thani, hier springen we op de boot, en gaan naar ons eerste 'Bounty Eiland': Koh Pha Ngan.

Vanaf dat we het eerste eiland bereikt hebben, wordt het allemaal wat waziger, als het ons ergens bevalt, dan blijven we, bevalt het niet? Zijn we zo weer weg. We willen hierna wel nog naar Koh Tao, en uiteindelijk naar Kanchanaburi, waar we met Olifantjes gaan spelen.
Als we met de olifantjes gespeeld hebben, gaan we nog een dagje of 4 genieten van Bangkok, om dan weer hartstikke gelukkig naar huis te vliegen.

We kiezen er bewust voor om lekker relaxt/laidback te reizen, en vooral niet teveel te willen zien. Natuurlijk zijn er nog meer mooie plekken, maar daar gaan we de volgende keer wel heen.

Ik kan nu al niet wachten om een heerlijke green curry te eten, met een ijskoud Singha biertje..
Gelukkig, het zijn nog maar 84 nachtjes slapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca

Ik ben Luca, en ik hou van punk, bier en reizen. Op 1 september vertrek ik richting het prachtige Thailand.

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 1240

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 September 2015 - 30 September 2015

Thailand 2015

Landen bezocht: